Trening
Komunikacije je svaka interakcija koju imamo sa drugima. Sam susret i dijalog sa drugom osobom može biti prijatan ili neprijatan, uspešan ili manje uspešan, ali nakon komunikacije ne možemo biti ravnodušni, uvek se javlja reakcija na komunikaciju, ili se osećamo bolje ili lošije.
Cilj treninga Veštine komunikacije je najpre u shvatanju suštine i onoga šta određuje svaku komunikaciju. Zašto istim rečima pripisujemo drugačiji smisao u zavisnosti ko govori, kojim načinom i u kom kontekstu. Mentalne mape koje postoje u našoj svesti uzrokuju našu percepciju. Svi se mi razlikujemo, tako da se i naše mentalne mape razlikuju. Vrlo je važno, kako bismo razumeli sagovornika da shvatimo i razumemo, a i prihvatimo njegovu/njenu mentalnu mapu. Razumevanje postižemo aktivnim slušanjem. Na takav način ćemo manje biti u nesuglasicama sa drugim ljudima, manje ćemo se ljutiti, postizaćemo bolju saradnju i razumevanje drugih kao i jasnije iznošenje svojih misli i i bolji uticaj na druge ljude. Bićemo prijatniji za druge i saradljiviji.
Cilj treninga: Poboljšanje komunikacije sa kolegama, poslovnim saradnicima, klijentima, prijateljima, porodicom
Teme treninga:
• Osnovni principi uspešne komunikacije
• Prvi utisak
• Verbalna i neverbalna komunikaciju (razlika i značaj verbalne i neverbalne komunikacije)
• Slušanje je ključ u uspešnoj komunikaciji
• Podržavajući i otežavajući alati u komunikaciji
